Finally Im going to the finale!!

 

 

Tjohoooo! Kan inte tro på verkligheten, efter tio månader med ökentorka så har jag nu fått tillbaka mina orgasmer... Multipla kan jag tillägga ifall jag kan få någon avundsjuk hehee... Men ni fattar väl att jag är överlycklig? Jag trodde väl aldrig att det skulle komma tillbaka. Jag har sänkt medicineringen just pga detta, men det var längesen jag började sänka och det har inte funkat förrän... Igår kväll.

 

D vet ingenting om det... än... Jag tror jag får ta den där duschen jag har pratat om så länge nu, innan haha.... Ingen risk att jag får nobben av den kåtbocken ändå, men för sin egen känsla kan det vara skönt att känna sig ren. Men allt är spänt mellan mig och D... Jag har väl i stort sätt messat honom att jag inte längre ser någon anledning till att vi ska fortsätta, jag bad han ge mig en enda anledning... Fick bara ett svar, "ska fixa pengar"...

Men, jag tror vi kommer repa oss, och om vi nu kan ge varann lite mer ömhet och sex, så kommer det nog kännas mer som ett "riktigt" förhållande. Så många gånger de här tio månaderna som jag ställt upp pliktmässigt, visst har det vart väldigt skönt, men att få se honom komma i mål gång på gång, och jag då som inte kunnat, inte ens på "egen hand"... Det är Lyrica'n som gjort att det inte har funkat. Jävla skittablett!!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0