Fuck The World And Everyone In It...

Hmm, jag mår allt annat än bra. Jag är så otroligt mixad så det är ett under att jag inte ligger i en ambulans nu. Jag kanske gör det, snart, om detta tillståndet inte går över.

Dagen började rätt bra. Det har hänt rätt så tunga saker i veckan som gjort att jag mått dåligt. Samtidigt så håller jag på att trappa ner på mediciner. Efter att jag hade varit i stallet idag och fått rakat min häst, så skulle jag upp och köpa ett varmare täcke till honom.

 

D ville ju då absolut följa med och frågade om jag kunde vänta... Njaaaa sa jag då, okej jag väntar borta vid grillen. Sen skrev han ett sms "Vart är du?" Jag skrev på GRILLEN. Ändå kom han inte. Och jag klarar inte människor som inte fattar nånting just nu. Jag blev tvärsur, gasen i botten på S60'n utan bälte... Och hemåt.

 

Vi möttes typ på parkeringen, men jag hade redan omyndighetsförklarat och dumförklarat han för ca en kvart innan. Jag skrek bara "Tilltala mig inte, jag vill inte prata med dig" När han försökte förklara att han trodde jag menade stallet. Hans batteri på telefonen hade dött så han hade inte sett sms:et.

 

Men där kommer vi till den punkten som gör att det brister lite i vårt förhållande. För när man pratar med han så lyssnar han inte. Jag sa tydligt i telefonen vart jag var innan.

 

Har nu legat med min ögonbindel och mp3-spelaren på högsta ljud.

 

Vaknade  av att det ringde, gick då upp och rökte. Då säger han till mig att han köpt en present till mig. Gissa vad? Risi Frutti... Nog för att jag är beroende av dem men... Sen visade han upp en 75:a sprit och så hade han köpt redbull... Men vad är det då egentligen gör? Så är det varje gång jag mår dåligt. Kan inte han komma på nåt annat för att få mig att må bättre?

 

 

Nog för att jag är glad för spriten, men jag är fortfarande så arg att jag skakar när jag tänker på det. Och då tänker ni; För den skitsaken? I min mixade jävla värld så kan minsta lilla felsteg få stora konsekvenser. Pratade med min mamma igår på telefon... Hon frågade om jag var manisk, en tjej i stallet fick intyga att jag inte var det.

 

 

 

 

 

 

 

Vad är jag?? Fucking insane... Jag vill se blod, känna den fysiska smärtan. Jag vill dö. Nu. Men det ville jag inte för några timmar sen. Jag orkar inte med de här svängningarna och tanken på att sitta i samma soffa som D äcklar mig så att jag vill spy, för så mycket avskyr jag honom nu... Kan ni fatta?? Och han som tagit en mäklare till sin lägenhet nu.... ÅNGEST!

 

 

Jag vill bara må bra, sådär som jag gjorde innan den här veckan då jag skulle lösa alla världsproblem och mina vänners.... ALLA runt omkring mig har problem nu. Nu när jag för en gångs skull mår bra. Kan jag inte bara få må bra...

 

Hopp, nu hörde jag han också öppna en öl, det är som följa John här hemma fast följa "Sweetie" i stället. Jag har sagt till han att han behöver inte göra allt som jag gör, gå och röka precis när jag går ut och röker, har sagt till han att han känns som en jävla terrier.

 

Jag är bara elak och sårar alla. Men mitt ego fattar inte det. Men det kanske är där självskadekänslorna kommer in?  Vi kanske ska ut med ett annat par i morgon. Och då kan jag ju inte ha sår på armarna... För i morgon kommer jag ta en kredit fast jag lovat heligt då min mamma hjälpte till att lösa ut alla mina krediter och avsluta dem. Och så tänker jag shoppa. Ja det tänker jag. Om  jag är på det humöret... Jag kanske inte kommer ur sängen i morgon. Fan vad jag saknar min laptop, då kunde jag ligga i sängen och chatta med er... Kanske ska ta en kredit och köpa en laptop också???? Varför inte? Hela mitt jävla liv håller på att gå åt helvete så det är väl lika bra att skynda på det?

 

 

Fuck the world!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0