Har jag gjort nåt dumt nu?

Jag gick ju iväg på den där karaokefesten... FAST att jag sagt till D att inte låta mig ta micken så gjorde han det, så nu har jag sjungit så rösten inte ens bär till att prata haha...

Det var väldigt trevligt där. Jag satt och pratade länge med en av de som anordnade detta. Han berättade att det florerar rykten om mig. Det sa jag att det vet jag redan, det är ju rena rama jävla inaveln på den här gården. Man tar ett p-piller när nån ser och sen är man tablettmissbrukare...

Han sa att han hade haft mig och D på en inbjudningslista till en "Idolkväll", men efter att han pratat med en, som sa att jag inte var riktigt som jag skulle i huvudet så hade han strukit mig och D.

Där gick jag in och sa, att nånting jag är JÄVLIGT stolt över, det är att jag dömer aldrig någon på förhand. Oavsett vad folk säger, så vill jag göra en egen bedömning! Men... Jag blev inte arg på honom för det. Han var förvånad och sa att jag är ju smart, söt och intelligent... Jovisst sa jag... JAG har ju aldrig sagt nåt annat...

Han tog även upp D's uppträdande, just att  han är så blyg och så. Den här killen hade uppfattat det som att D är väldigt svartsjuk. Men jag förklarade att alla tror att han är en grinepelle ända till det att de lär känna honom. Han ÄR blyg i början... Han söker inte ögonkontakt. Men han är den snällaste personen i världen.

 

Men nu kommer vi till men... Jag träffade även en granne som bor snett emot... Han har en tumör i hjärnan som sitter vid nervcentrat vilket gör att de inte kan operera då chanserna att han klarar sig är för liten, bara 10%. Vi gick och prata... Jag berättade om mina självmordsplaner och tankar och hur jag skäms över det när jag går med någon som kämpar för sitt liv. Men han var så förstående och förståndig!! Vi pratade om känslor och kärlek, vi testade faktiskt att ta på varann (utanpå kläderna då förståss) för att se om vi kände nånting.

Jag tog upp det där med att jag "ställer upp" på sex, men aldrig har det för egen njutning. Han erkände att han kände likadant, gentemot sin tjej då alltså...

Så vi gick en promenad, hand i hand, fingrarna knutna runt varann... Men jag kände att jag kände sån empati just för hans sjukdom. Jag berättade också att jag känner såväl igen mig i hans temperament just pga att jag allt som oftast är mixad.  Vi gav varann tips och stöttning där med. Han har ju sitt temperament just pga tumören... När den trycker på fel ställe så slår det om i hans hjärna... Stackarn Sad

 

Han får ingen sjukskrivning, trots att han har hjärntumör och epilepsi, så jag gav han ett tips som gör att man med säkerhet får sjukpension. Vad det är tänker jag inte avslöja för nån annan. Han ska i alla fall testa detta... Jag håller tummarna för han! Han ska fan inte behöva gå till AF när han är döende FFS!!!!

Han frågade hur jag kände när han tog på mig... Jag sa att jag inte kände nåt sexuellt, men att jag kände en pirrande spänning... Men nu känner jag att det inte alls var sant. Jag som inte haft nån sexuell lust alls de senaste månaderna känner ett pirr, och jag är jättelycklig. Av tanken att veta att jag faktiskt kan bli kåt. Nu gäller det att fokusera in det på D.

Han frågade mig om jag verkligen älskade D.. Jag berättade om alla fördelar och hur underbar han är, och att han alltid ställer upp på mig. Grannen sa att hans flickvän gör detsamma, men han tänker precis som mig... "Hoppas han/hon inte får sålt sin lägenhet. " För hans tjej vill tydligen också flytta in.

 

Han satte igång många virvlande tankar i huvudet på mig. Men jag vet att jag älskar D. Skulle aldrig göra nåt med någon. Men ändå känns det som att jag har gjort fel nu. Hade jag uppskattat om han gick hand i hand med flätade fingrar ut på en promenad uti skogen i mörkret med en tjej?

 

Men! jag har i alla fall haft KUL ikväll... Även om jag kommer få skämmas som en hund och gömma mig för grannarna ett tag till det att de glömt av min sång hahaha.... Nä så illa var det nog inte... Vadå? Även en med dålig sångröst måste väl få ha kul ibland hähä :D

 

Tredje dagen med alkohol och lugnande tabletter.... Min  hjärna säger att det är dags för en annan lösning. Men det är så enkelt med alkohol, och lugnande har jag ju en hel del.... Men om jag INTE   gör så här så sover jag bara två timmar sen är jag utvilad... Och det är TRÅKIGT att vara uppe 22 h om dygnet... Mina vänner svarar inte i telefon när jag ringer... Alla ligger och sover så jag kan inte spela musik... Förutom i hörlurarna då, men jag gillar inte att vara "bunden" till nåt och dessvärre så har jag inte råd med trådlösa hörlurar som det är bra sound och bas i.

Boring Boring Boring

 

Gud vad synd det är om mig ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0