Jag är hopplös!! Nej, jag menade att telekiosken är...

Har sovit jättedåligt inatt, tryckt i mig en hel del benso... Kl 11:20 ringer min SK och undrar vart jag är. För hon ska ju ta blodprov och ge mig mediciner.  Hon frågade om jag kunde komma in idag, men jag sa att det är omöjligt... (för jag var tvungen att sova några timmar till).

Så jag fick en ny tid i morgon.

Saken är faktiskt som så (nu skyller jag ifrån mig igen) att den lilla nokian som jag köpte för 199 kr på ICA har inte så jädrans stort minne, så det blir inte att jag kan använda kalendern.

 

I fredags så var jag uppe på telekiosken för att lämna in min telefon för FJÄRDE gången. Jag sa att det är inte det att den funkat på något vis utan jag blir bara så jävla förbannad o låter den ligga i skåpet, annars hade jag nog slängt den i väggen.

Saken är väl som sååå... Att tidigare besök hos telekiosken, då har jag varit mixad. Jag har stått och gapat mot folk som gått emot telefonerna för att kika "Köp inte här, telefonerna är skit och man får så jävla dålig service och dåliga lånetelefoner". Om och om igen. De försökte viska till mig att jag skulle lugna ner mig och gå en bit bort med dem men jag var skitarg, så jag fick en HTC touch Diamond som lånetelefon, den är splittrans ny.

Saken är NU, att de har glömt att de gett mig den som lånetelefon. Det första de sa när jag kom med min jävla dåliga Nokia var "Hej, då var det du igen"... Lät väldigt uppmuntrande. Jag kan väl inte hjälpa att jag blir arg när jag betalar 150 kr i månaden på en telefon som stänger av sig så fort det ringer någon.  Som hela tiden ligger inne på service, och kommer tillbaka med samma fel!!!!!

 

 

Var bara tvungen att få ur mig det här hatet... Att det faktiskt är telekioskens fel att jag inte kommer, att jag glömmer tider... Men nu har jag startat upp den jädra telefonen som jag egentligen hatar, för jag tycker inte om att sms:a med en sån där penna som jag kallar pinne... Och jag tycker inte det är nåt roligt att det är en touchscreen. Det enda jag vill är att kalendern ska funka och att det finns tillräckligt minne (finns 4 gig  i denna), och såklart att man kan sms:a och ringa då.

 

Nu är klockan tokmycket ! Jag kommer INTE hinna med hästen innan jag måste hämta barnen, och innan jag hämtar barnen så måste jag ha handlat. För som jag skrev i nån annan blogg,  så vägrar jag hädanefter att handla när dottern är  med...

Säger jag att de får springa och välja nån middag som vi ska ha, så kommer sonen med korv, medan hon kommer med hårspännen... Och har hon väl fått tag i nåt sånt så blir det ett jäkla liv för att få henne att lämna tillbaka det, sen surar hon typ ett dygn...  Sen skulle jag ju betala in de där jävla räkningarna som jag låtsats om att de inte existerar.

 

Men... Hur ska jag hinna? Så sitter jag här och ödslar massa tid...  Klokt? Nej. Men jag måste ha min lilla stund vid datorn och det var faktiskt skönt att få utagera sig mot telekiosken hehe...

 

Grrrrrrrr... Måtte denna dagen bli bra! I morgon var tydligen skolan stängd, så om de är villiga att följa med till stallet så kan de ju vara hemma.  Får se vad de själva vill.

Tjoflöjt, nu måste jag sätta på mig ansiktet och se till att röra på arslet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0