Sitter och fundilerar...

På hur fan man kan få in youtubeklipp bättre, inte speciellt snyggt att ha länkar DAH!
Sitter nu med färg i håret.... Ja jag tänker inte vara jultomten i år! Trots att jag "bara" är 29 år så har det blivit två slingor som är gråa. Men jag tror också att de kan ha ett samband med att jag har ett ärr där... WTF Who cares?
Nu är de snart borta i alla fall.

Mår jag bra idag? Eh... Har precis vaknat. Ska träffa min andra samtalskontakt idag samt få medikamenter. Voxra'n får jag nämligen inte hämta ut själv på apoteket... Grr...

Behöver jag skriva att jag har ont i armen idag? Men det var ju ont jag ville så så ont ska ont ha... Snarare ångrar jag mig nu och tänker på till sommaren då alla kan gå i linne... Utan jag. Såvida jag inte vill stå i mittens centrum med en bunt frågor. Nej, jag är inte den som vill vara medelpunkten i allt (förutom när jag är manisk).
Vet inte om jag ska visa armarna, eller ta upp det här med henne på nåt sätt... Nu är det ju ändå helg, sen kommer mina barn. När barnen är här så skär jag mig aldrig och jag mår bättre psykiskt. Så det skulle vara om man blev inlagd under helgen då i så fall... Men då blir det att hästen får stå i för många dagar... GAH!

En del låtar, handlar exakt om delar i ens liv, en del handlar om hela ens liv. Jag har massa "såna" låtar...
Nu hinner jag inte skriva mer, gör en update sen om gubbarna i de vita rockarna inte har fått tag i mig!
http://www.youtube.com/watch?v=Lt0WP9ZBNiY&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0