Sömnlös



Det funkar fan inte med sömnen! Jag vaknar hela tiden, och på klockslaget två timmar efter att jag somnat så är jag
klarvaken och utvilad. Idag skar jag mig... Bra? Nej. Skönt? Ja.

Jag inser ju själv att jag behöver hjälp med att komma tillrätta med det här... Ska prata med min kontaktperson i morgon och höra vad hon säger.

Allt är så tråkigt på natten...  I morgon är det helg i alla fall och då kan man dricka lite alkohol i alla fall... Men jag har inte råd att gå ut...

Fucking jävla skitliv... Allt jag vill, är ju att dygnet ska fungera och att jag ska må någorlunda, men icke... Ångesten är besatt av mig, den kommer aldrig någonsin lämna mig. Kommer få leva med den lilla djävulen till dagen jag dör... Trevligt va? Men jag orkar bara inte vara optimistisk.

Ska läggga mig i sängen och kolla på en film jag tankat hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0